Gastroskopilogi

Gastroskopi- check! Det gick faktiskt bra att sluka slangjäveln efter massa bedövningsmedel i halsen.. Dragit ut på det i ett år men dom hittade remissen till slut. Prognosen; inga tumörer.. Puh! (Har varit S Å livrädd!!) Dock har jag bråck i magmunnen som läcker ut syra i matstrupen så har en rejäl frätning så att säga. Inte konstigt att jag har så jävla ont i halsen och att så gott som allt jag stoppat in i min mun sista tiden känts som det kommer upp igen.. Läkaren tyckte det var väldigt bra jag sökt hjälp. Skall nu äta medicin 1-2 ggr per dag och göra ny gastroskopi i början av November och hoppas det blir bättre. Suck. Men som sagt, otroligt lättad över att det i övrigt såg bra ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0