Maria Åkerberg

Har beställt denna för att prova på min känsliga blandhy. 50ml för 159:- så det är ju inget att bråka om. Varit väldigt nära att beställa Stemulift serum från Adonia för 800 pix, då det är den bästa krämen jag nånsin testat. Men med tanke på att jag ska kunna hitta en produkt som fungerar både för plånboken och för ansiktet, så håller inte den summan i längden tyvärr och en billigare variant får provas först. (Dock hade jag kunnat köpa många Stemulift från Adonia vid det här laget eftersom jag spenderat mycket pengar på hudvård..) Men men, den som lever får se. Jag har ju X antal miljoner krämer att prova innan jag dör.. Nån borde jag ju hitta som fungerar för ett mer ekonomiskt pris än en tusenlapp liksom!?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0