Med ovänliga bångstyriga hypomana depressiva hyperaktiva hälsningar. /S

Fuck you FK- fuck you very much! Jag vägrar ge upp det jag byggt upp under två års tid. Det som gör mig behövd och där jag känner mig meningsfull och värdefull. Där jag gör en skillnad i andra utsatta människors vardag. Fy faan vilket fett brev jag kommer knåpa ihop till er. Ni kommer häpna.. För här är j a g. En individ ni försöker passa in i e r sjuka norm, i era regler. Alla är olika. Alla passar inte att jobba 9 to 5.. Jag har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Så- fuck you. J a g grusar min egen väg och bygger mitt eget bo. Ingen ska hindra mig- allra minst någon som inte känner mig. Med ovänliga bångstyriga hypomana depressiva hyperaktiva hälsningar. /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0