Det är något allvarligt fel på mig! Cancer?!

Det har jag konstaterat. 

Nåt är inte som det ska vara, så mycket känner jag.. Min kropp protesterar!  

Jag skulle hellre få en diagnos av nåt slag,  helst utan cancer inblandat i det hela, istället för att ständigt gå runt med feber, svettningar och frossa, huvudvärk, halsont, magont, utslag i ansikte och kropp. Sväljsvårigheter. Klump i halsen osv osv. Andfåddhet, utnattning, trött hela tiden... 

Less på skiten! Imorgon är det jag som åker och inhandlar en rejäl och pålitlig febertermometer av något slag. För så här orkar inte min kropp fortsätta länge till nu.. :'( 

Men skulle jag få cancer då får jag iaf regelbunden hjälp och stöd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0