Hur mycket skit kan man ha??

Hypomani, adhd, s.a.d och Pms +att min högra halsmandel var stor som en flirtkula imorg. (Ja, ni ser ju... Redigerar i efterhand, jag menade såklart imorse...!)
 
Hur mycket skit kan man ha samtidigt egentligen?? 
 
Grrrrrrr! Nyligen lärt mig mer om min hypomana sida. Jag brukar säga och uppleva mig euforisk och lycklig, denna gången drabbades jag av den dåliga sidan; lättirriterad, trött och samtidigt väldigt orolig inuti, ökat talflöde, skrivande, fladdrig i tankar och kroppsspråk, tappar minnet vad jag gjort för tio minuter sen (och d e t är läskigaste känslan ever!!) mycket mardrömmar, minskat sömnbehov trots väldig trötthet m.m.. Igår fick jag ta ett helt gäng med lugnande för att ens kunna sluta prata och sitta still.. Har det under kontroll iaf.. Fast såklart finns ju en oro att det ska slå över i en psykos och att jag behöver läggas in. Det kommer säkert ske i livet, men har inte behövt det än iaf vilket är bra. Jag känner min kropp väldigt bra tack och lov.
 
Det blir att vila till lördag och hoppas det inte är halsfluss jag fått så jag kan jobba de 6 timmar jag är inbokade på! 
 
Bla, bla, bla osv.
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0