Efter dipp kommer... dopp!?

och efter ner kommer opp! :) 

Har mått så galet deppigt på slutet, men nu börjar jag känna mig uppåt igen. 

Blodproverna jag tog hade bra värden vilket är skönt. Glukos var lite förhöjd i värdet. Skall ta om det provet eftersom jag inte hade varit helt fastande och inte fick info av läkaren att jag skulle vara det heller. (Stressade läkare glömmer viktiga detaljer.. irritersamt!) 

Nästa gång jag går till min läkare på psyk ska jagta med provsvaren och se om jag behöver komplettera med nåt fler blodprov. T.ex levervärde är viktigt och sa det till honom men är osäker på om det blev av. 

Bett om remiss till ögonkliniken vid Globen också då mitt högra öga beter sig konstigt. Dimsyn och vaglar. Allt kan vara biverkningar av mina mediciner, men vill göra en check så att ögontrycket är som det ska, annars kan jag få starr, och det vore mindre roligt.. 

Funderar även på en kontroll hos gyn. Förutom cellprov var det jättelängesen. Haft lite känningar mot livmodern. 

På söndag blir jag 25 år (38) igen.. och såhär på ålderns höst vill jag veta om saker är okej även fysiskt. Haft mycket nojjor också då alla omkring mig verkar drabbas/drabbats av cancer hit och dit.. 

Okej. Det var allt så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0