Kreativa Sara flyter vidare.

Slagit in resten av klapparna sen lekt med ny ögonskugga framför spegeln mitt i natten. Färgat håret har jag också hunnit med. Tokpigg 04:44 och mår finemang! Låg till 17:40 idag. Skönt. Känner mig rätt utvilad för tillfället. Varit ledig i en vecka och det behövdes. Jag har ju inte haft nån sammanhängande semester på fyra-fem veckor som dom flesta har kom jag på. Som vikarie har du ingen semester om du inte själv tar ledigt. Och i den beroendeställning jag är till jobbet har det ju inte blivit så jag tagit mig semester direkt. Är ju rädd varje månad att inte få ihop timmar/pengar. Måste skaffa ett jobb till nästa år så jag slipper känna sån stress och så jag kan styra när jag ska jobba eller ej. 

Nåväl, bjuder på lite smink. Dagens tips och komihåg; Glöm inte att tvätta sminkborstar och penslar regelbundet för att undvika bakteriehärdar! Kram och sov gott världen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0