Work out and work it!

Kommit igång hyfsat med promenaderna igen sista veckorna. Tyvärr vänt dygnet helt fel och promenerat på kvällarna. Skulle vara bäst att promenera dagtid så jag får ljus nu när det är så mörkt. Mitt mål är att försöka vända dygnet, tills dess är jag nöjd med att prommat överhuvudtaget och man får ju mycket bättre sömn efter att ha rört på fläsket!..

Har även mer jobb på gång då det bara funnits 55h förra månaden. Mailade chefen idag för att visa intresse och höra om det finns något behov på en annan gruppbostad han är chef för, och det finns det. Han sa att han skulle höra av sig senare i veckan. Ligger också i närheten och var just och prommade förbi för att se vart det ligger. Perfekt promenadavstånd. 

Kommer vara så otroligt glad om jag orkar jobba över vintern också. Mår så mkt bättre av att ha ngt givande att göra än att bara sitta hemma. 


Nu blir det duscha och käka och slöa lite. 
Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0