Korfu

nästa fredag med Linda! Jippie!! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Shit vad du reser! Hur orkar du?=)
Just då det är så fint i sverige nu menar jag?



Korfu har jag vart till ett par ggr i min ungdom=)

2014-05-23 @ 16:23:36
Postat av: Saris Leopardis Her self

=-) Egentligen orkar nog inte kroppen och knoppen riktigt- men jag orkar inte sitta här hela tiden heller och stirra in i väggen dag ut och dag in. ;-)Gillar att se nya vyer och Grekland blir det för sjunde gången, (Korfu för andra gången).

2014-05-23 @ 21:59:13
Postat av: Linda

Jag har väldigt svårt för värmen, därav mina funderingar. Men alla är ju olika och jag är glad för din skull att du har möjlighet att komma bort!
KRAM

2014-05-26 @ 14:04:35
Postat av: Saris Leopardis Her Self

Nu innan högsäsongen kommer utomlands funkar det helt okej att åka. Skulle aldrig åka i juli eller början av augusti men värmen där känns annorlunda mot för här i Sverige. :-)

Tack! Kram

2014-05-28 @ 03:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0