Blä!!!

Meeeen- jag vill bli frisk från den här jävla förkylningen, NU!!! Känner mig så lååg på alla plan. Suck! :( Kan bero på att jag inte gått nån längre promenad på länge. Gått upp i vikt igen. Bara typ 1,5 kilo men det suger iaf. Vill gå långpromenad!! Har längtat efter det sen jag var i Bräcke.. Och så åker jag på en dyngförkylning. Fick så ont i bröstet när jag var ute å cyklade härom kvällen så kan inte göra några större utsvävningar känner jag. Tror jag ska vakna till och ta tåget två stationer och titta på Igor sport om dom har några schyssta löparskor där. Kan ju vara så att jag hittar ett par för halva priset ist för att köpa dom dyra på Stadium. Det vore najs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0