Nervös!

Ikväll är det självklart inte bara Avicii i Globenområdet- det är även AIKmatch och Drakekonsert talade en väktare om för M. Det kommer uppskattningsvis vara 60 000+ i kretsarna här omkring. 35000 bara på arenan för att dansa loss till Avicii..

Tjo! Jag är ärligt talat skitnervös då jag tycker köer och stora folkmassor är bland det värsta jag vet. Ola kommer vid fem, då ska vi gå och suga i oss några öl och ladda upp. Ska försöka att inte tänka på det alltför mycket och ha skoj. Ta det som det kommer.. Puh. Fast jag är lite småskakis måste jag erkänna. Det här blir en utmaning för mitt psyke!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas du får en grymt rolig kväll :D Det kanske är så mycket folk så ditt psyke faktiskt inte orkar oroa sig tillslut :) Kommer gå bra!

2014-03-01 @ 18:20:57
URL: http://pippilula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0