Rastlös..

..och samtidigt trött.

Var på jobbet och hade ett uppföljningsmöte med bossen. Han ville höra hur det känns och om jag verkligen orkar det här!? Vi bytte om lite på schemat och tog bort ett pass så det inte blir för intensivt. Jag s k a fixa det! Nu har jag både lovat honom och mig själv det.. Att anställa mig är ju lite som rysk roulette.. Det är han medveten om. Skulle jag inte fixa det så sitter han där med stooora problem och en viktig vikarie mindre. Känner mig såklart orolig att jag bara haft en hypoman fas och kommer dimpa, fast å andra sidan är det här jobbet det enda som kommer få mig tillbaka, till att bli mer stabil och friskare som människa. Tror det gör mer gott än tvärtom. Jag behöver det här! Imorgon har jag mina två sista introduktionstimmar sen börjar det på riktigt nästa måndag. Lite lätt med ca 25 h den veckan. Det ska nog gå bra! Jag ska visa både dom och mig själv att jag är på uppgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0