"Ynka" fem timmar..

..blev inte så ynka..! Jobbade över en halvtimme. Cykel till jobbet. Ut och in hos två boende och mellan servicebostaden 16 ggr.. då jag tagit på mig att tvätta ett soffodral. Puuh! (Fy satan vad svettig dag att springa ut å in och in i tvättstugan som var het som en bastu.) Handlade å cyklade hem. Hittade en plånbok också i en hiss, vars ägare jag sökte upp och ska möta snart så hon får igen den. Hon blev överlycklig när jag ringde. Känns bra! (Hade jag varit 18 hade jag väl snott pengarna och allt av värde ärligt talat- men numera är jag god och hederlig! :-) Bra Karma till mig..! Fanns visserligen inga pengar i, men SL-kort och allt annat. Pass m.m. Plånboken var dessutom en Mulberry av värde x antal tusenlappar. Tro fan att hon blev överlycklig! :-)

Sluuut i rutan är jag. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0