Obehagligt

varmt nu!!!

Avverkade 10h på jobb igår och idag 9,5 då jag fick gå lite tidigare. Min hjärna slutade funka vid 14 typ. Vid 15.30 började jag tappa ord och fokus helt. Det är en obehaglig känsla! Yr och trött men samtidigt stressad inuti. I denna värmen går det inte bra att jobba, blir verkligen heeelt kaputt!! Ännu mer kaputt av att prata så mkt med allt och alla i personalen, särskilt en ny timmis som är typ uuung och pratar oavbrutet. Hallååå- jag har inte energi nog att höra om dina problem med ditt ex osv..! Gick undan och fick iaf käka ifred i en halvtimme. Måste tala om för henne hur jag fungerar.. Tappar allt fokus om alla pratar samtidigt och det är omöjligt för mig att göra pappersgöra samtidigt som nån pratar bredvid med mig. Då kollapsar jag..

Gah! Ska vila rejält nu och vara ledig imorgon. Sen 2x10h pass igen innan jag är ledig i två dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0