Make me forget my Phone please!?



Dock sitter jag ensam som vanligt. ;) Funderar på att gå och lägga mig i parken och sova. Trött idag. Blev även irriterad då mitt papper jag fått av chefen med mitt jobbschema är spårlöst försvunnet... Tog med det i väskan igår till jobbet för att slippa släpa på kalendern.. Bra att ha överblick om nån vill att jag tar fler pass eller så. Antingen har nån haft roligt och tagit det, dvs att nån gick igenom min väska igår när jag var hos ngn boende, eller så har jag tagit ur det och det ligger där. Får kolla imorg. 99,9% säker på att jag la ned det i väskan innan jag cyklade dit och på att jag inte tog upp det ur väskan. En kvinna har hintat några ggr om att "Så du har fått schema i sommar du!?" typ.. och igår när en personal ville byta ett pass med mig och jag ville hjälpa till sa samma kvinna "Det kanske finns fler vikarier som vill tjäna pix!".. Ja det behöver jag också svarade jag..

Känns i n t e bra om det ska börja så! Att nån tar ngt ur väskan liksom.... Kanske för att jävlas? Hennes attityd från början mot mig var inte direkt trevlig men inte heller otrevlig. Känns lite som bittertanten på jobbet. Där kom hon! Det finns alltid en bitterfitta på alla jobb!! Vi kom överens bra, men fick känslan av att hon är en sån som snackar skit..Hm- det lär ju visa sig. Håller på nojar de luxe här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0