Ut å gå!

Nu är jag så irriterad att jag måste gå ut och gå av mig lite agg, så det är ju det bra i det dåliga..! Fan också för såna små snorungar som ska mobba andra. Det är så fegt att skriva nedvärderande saker på någons blogg som "anonym". Särskilt när man är tonåring och extra känslig för allt som har med utseende att göra. Tror dock min fina systerdotter är stark och smart nog att inse att det endast handlar om nån jämnårig med alltför dålig självkänsla. Någon som är avundsjuk eller svartsjuk.

Mitt mosterhjärta säger iaf skarpt ifrån när jag ser och läser sånt som nån skrivit till henne. Har svårt för att dölja mina känslor och känner igen känslan från förr när det fanns omogna personer som skrev skit till mig anonymt på bloggen. Eller ja, vissa trodde dom var anonyma, men med hjälp av IPnumren så kunde jag luska ut vem det var. Oftast är det tyvärr nån man själv ansett som vän, som väljer att hugga en i ryggen, på det fegaste av fega sätt...



Kommentarer
Postat av: Cindy

Fy fan vad arg jag skulle va :/ förstår dig! Har sett din systerdotter på bild och hon är väldigt vacker så det är ju en avundsjuk människa som för att må bra själv trycker ned andra. Om det fortsätter sett dit den. Kram

2014-01-20 @ 20:05:28
Postat av: Saris Leopardis Her self

ja, dom kommer polisanmäla om denne skriver igen!kram

2014-01-20 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0