Jag är kär!

Letade ny kalender på nätet och hittade en jag tror jag måste köpa. Vill helst bläddra i dom först men- jag är kär- i konstnären som illustrerat den- Catalina Estrada! Tror jag måste köpa den bara för att den är så in i bomben fin!? Inuti finns tydligen visdomsord av Paulo Coelho vilket också är trevligt. Kan behövas lite uppmuntring här!
 
Googlade lite på henne, och Wow, så härligt inspirerande. Blir glad av hennes konst! Hennes fina mönster kanske blir en kommande tatuering eller två..
 
 
Kalendern;
 
 
 
*****************
Tapeter;
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cindy

Verkligen läckert! Coola tapeter o jättefin kalender.

2014-02-11 @ 07:04:10
Postat av: Linda

Åh vad fin. Där fick jag svaret. Vill oxå ha denna kalender. Vart finns den?

2014-02-13 @ 15:46:56
URL: http://skalfynd.se
Postat av: Saris Leopardis her self

Moderjord.nu finns billigaste. :) Tog en dag att få den. Snabb leverans

2014-02-14 @ 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0