Ilandsproblem!

Ny dator inköpt. Men nu e jag så trött att jag inte orkar packa upp den. Zzzzz. Ilandsproblem verkligen!!

För övrigt sjukat mig på 50%. Känner att 35h i veckan blivit alldeles för mycket för mig. :( Har inte orkat med något hemma eller något annat alls förutom att jobba, och livet hemma måste också orkas med. Så e det. Ringt på en gruppbostad idag inom samma företag för att höra om dom behöver fler vikarier. Känner en jäkla press nu då min schema-rad tagit slut. :/ Sommaren gick otroligt fort förbi..

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter klokt att lyssna på kroppen på det sättet.

Känner igen stress/press. Då jag började på Taxi sthlm var det på 25% och jag var orolig att inte komma upp i fler timmar osv, sedan gick jag upp till 50%, men var ff sjukad 50%.

Jag tror att grejen för dig är att vara sjukad 50% och jobba 50%, en längre tid...du har ju vart sjukskriven länge och det är svårt att komma tillbaks...men däremot väldigt lätt att gå ner sig igen pga att man vill så mycket.

Men det sagt att jag är förbannat glad för din skull att du hittat ett jobb, eller ska man säga en branch som du trivs i! DET är guld värt!

Fast detta är ju bara min åsikt.

KRAM

2014-08-28 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0