Förresten!

Chefen såg överlyckligt nöjd ut och uttryckte sig ; "-Det är GOO i dig!!?" Tycker du? svarade jag. "Ja det tycker jag!" -Tack svarade jag och så hade vi en snabb konversation. Tro fan att han var överlycklig då jag skurade kaklet, köksluckorna, diskhon, diskställen i flera timmar. Dom var sjuukt äckligt smutsiga.. :-) Sen visade jag iofs framfötterna rejält igår också och föreslog lite ändringar som både chef, ordinarie personal samt boende diggade. Paret tyckte; "Du är ett mirakel!" Ha ha- nej det är jag knappast men jag har en hjärna, hjärta och en stark vilja för att brukarna ska få det stöd dom önskar och behöver (som vissa ansett att "vi inte har t i d" att göra för att dom är så jävla lata och vill gå hem tidigare varje dag..

Nu ska jag sluta skryta, äta och vila. Ledig imörrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0