Att säga ryck upp dig till en deprimerad..

Faaan! Skrev ett långt inlägg som jag råkade trycka bort. Skitsamma. Mår bra just nu, känner mig lite hypo igen dock. Jag verkar ha tvåveckorsskov. Har upptäckt det sista tiden. Dvs två veckor depp&trött, två veckor glad&pigg. Och så fortsätter det. För efter varje hypoman period så kommer smällen och jag blir dötrött och deppig då jag kört ut mig helt dom veckorna jag har "överskottsenergi". Bl.a skurat hela köket på jobbet idag, köksluckor, spis, lister m.m. Det såg förjävligt ut innan verkligen.

Det jag ville med detta var mest att dela något jag läste på FB. Så jävla sant att jag inte kan uttrycka det bättre själv. Det är i n t e okej att säga "ryck upp dig" till nån som lider av depression nämligen- tyvärr funkar det inte så. Hade t.ex jag k u n n a t rycka upp mig hade ju aldrig mina depressioner existerat.. Fattar ni väl att ingen v i l l må dåligt!?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0