Pantoten

B.50 Komplex, 100 tabletter
B5 Pantotensyra, 90 kapslar
Omega-3 Skip, 120 kapslar

Nu jävlar! B50 komplex innehåller alla B-vitaminer. Haft b-vitaminer men inte med denna styrka. Omega 3 1000mg som jag brukar käka 1-2 per dag och Pantotensyra som jag hittade när jag beställde det andra. Läste att jättemånga med acne haft hjälp av Pantoten (och zink) så jag tänkte det är värt att prova. Har ju haft problemhy sista åren. Allt är välkommet som kan hjälpa. Nu finns ju inte min favoritmask med druvsaft från Yves längre. Vilken jag upptäckt varit väldigt bra för min hy. Det är den enda som verkligen funkar att ha på över natten. Då är jag nästan finnfri på morgonen. Hoppas dom förbättrar min hud.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Såna B50 komplex äter jag=)

Vad fint det blev på balkongen<3

2014-04-20 @ 18:11:29
Postat av: Saris Leopardis Her self

Ah ok. Tack- Ja det är myspys här nu ett halvår framåt. Både katterna och jag är glada.! :)

2014-04-22 @ 13:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0