Femme De Legionnaire



I'm in lööv! Skulle vara bra sommarväska som rymmer lite mer och som handbagage nästa gång jag reser nånstans. Det enda jag tvekar på är såklart priset. Nu kostar den ändå mindre än halva priset. Typ 900:-. Jag har tittat på väskor i det här märket flera ggr i vinter men alltid känt att det är för onödiga pengar. 2200:- är ju för fan en utlandsresa!! En liknande väska i petrolfärg, fast den här är finare. Älskar verkligen färgen! Kanske borde jag slå till ändå!? Förra gröna väskan jag köpte för en tusing har ju använts väldigt mycket i över två år, så det kanske är värt det.

Hm. Om jag duktigt städar balkongen klart idag så kanske jag kan unna mig och se den som belöning. Vad fiffig jag är! Duktig vovve liksom!!?








Ska fundera till senare. Så gör jag. (som vanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0