som en ballong utan luft

Gaaaaaaah- att jag aldrig lär mig att fördela den lilla energi jag har bättre!!!
 
Nu sitter jag som en ballong utan luft här. Utslagen.
 
Dammsugit, vikt tvätt, tvättat ny tvätt, tumlat sängkläder som jag dragit ur sängen för att sedan tvätta. Tumlar sängkläderna ett tag innan jag tvättar dom så katthåren försvinner. Ett sjå att ha katter, speciellt när man är allergisk.. PUH! Och att göra sig av med katterna finns inte med på kartan!
 
Måste gå ut och rasta min Dramaten till Ica, för att handla kattsand. Sen måste jag duscha, hänga tvätt, tvätta lite till, hänga mer tvätt och sen avsluta med att bädda rent i sängen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh- jag orkar verkligen inte mer. Men det måste göras. Just nu känner jag bara för att sova. Kan visserligen vila ett tag innan jag går på Ica, men då är risken att jag blir ännu mer trött och ligger kvar.
 
Aja, skitsamma. Blir inte mycket bättre av att klaga. Dags att köra vidare..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0