Så kan det gå när tröttmössan är på!

Yeahj! Förresten- min mobil har kommit till Ica i Dalen idag. Dessutom har ett paket från Haléns kommit och jag vet faktiskt inte vad det är om jag ska vara ärlig. Kan inte minnas att jag beställt något efter det jag returnerade sist. Hm!? Förmodligen något jag beställt mitt i natten och glömt bort. Ha ha. Ja jävlar. Så kan det gå när tröttmössan är på!
 
Får köra ett mantra nu för att orka gå promenad även idag. Upprepar för mig själv; "Du får inte paketen om du inte promenerar en extra omväg på väg dit och tillbaka!.." Ibland funkar det faktiskt för mig, att intala mig själv något. Får lite mer motivation av det, vilket är bra.
 
Nä, nu ska jag klä på mig och gå ut i mörkret! Ikväll lär jag leka med nya telefonen- om jag orkar. Känner mig mör efter promenaden igår..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0