Nov. 03, 2013

Tog en promenix till Skogskyrkogården ikväll, fram och tillbaka med M och hans kompis. Gick och småpratade i det kolsvarta mörkret och råkade gå förbi kvarteret där Tess ligger. Gick in på gräset och lyste med ficklampan efter hennes plats. Till slut upptäckte jag att vi var vääldigt för långt borta och inte på rätt ställe. Helknäppt vad mörkret gör. Vet ju att det är rakt fram och första till höger. Kändes dumt men tog upp telefonen och messade Tess mamma Annika för att fråga vilket nummer T ligger på. Det visade sig att hon och Lukas- Tess son- plus hans fostermamma också varit där precis och tänt ljus och precis gått därifrån, så dom vände tillbaka för att träffa mig. Det värmde i hjärtat att få träffa dom alla. Och det värmde att träffa L igen och höra att han har det bra med sin nya fosterfamilj. Han är så söt och go. Minns tillbaka när jag träffade Tess och L första gången- då var han bara tre månader. Haft så mycket bus och stoj med honom när han var lill-liten. Och så mkt trevligt ihop med Tess, älskade vän. Jag tänker fortfarande på henne varje dag och tänder ljus för henne, min pappa, faster och låtsaspappa varje kväll. Nu har jag även ramat in en bild av T som jag har här hemma. Blir så glad varje gång jag ser henne och tänker på vilken fighter hon var in i sista minuten.

Nu kära vänner ska jag sova. Blev sju kms prommis ikväll. Nöjd! Fast mest nöjd är jag över att fått se alla ljus tända på den vackra kyrkogården och att fått träffa Tess närmaste.
<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh Skogis är fantastisk på allhelgona<3

2013-11-03 @ 16:38:54
Postat av: Annika Callmar

Hej gumman! Det var trevligt att träffa dig också! Hoppas vi kan ta en fika någon dag. Många kramar

2013-11-03 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0