Galaxy

Sådär ja! Efter en jäkla massa funderande har jag nu köpt en Samsung Galaxy s4 mini! En svart blev det, då det bara fanns svart och vit att välja på tråkigt nog. Hade velat ha den i "Pebble blue" färg som Galaxy S3 finns i. Fast det finns ju så mycket snygga skal så det kvittar nog. Less på vit mobil nu då jag haft vit färg på dom senaste tre mobbarna. Jävligt trött på min HTC med sprucken skärm som förlorar ljudet m.m. Kan ju iofs bero på att jag tappat den i backen tusen gånger och att jag inte haft något skal eller skärmskydd, men det har inte funnits något att köpa till min modell. Hur glidig som helst i handen, ska bli så skönt att få en ny, och jag måste vara galet försiktig med den och genast fixa skal. Köpte till ett plastskydd man har på displayen- känner jag mig själv lär jag tappa den i backen inom en timme..  
 
Och tack pappa för att du betalar ifrån himlen! Han skulle bli galen om han visste om mitt shoppande- fast å andra sidan är jag fan värd att äntligen få shoppa loss lite. Efter åratal med FK och minimum med pengar har jag inte haft råd med mer än mat och det nödvändigaste praktiskt taget. Tog och köpte lite kläder också från en jäkligt bra site jag aldrig varit inne på. Fri frakt och fri retur, blir nog bra. Gjort ett nytt försök att hitta jeans då dom jag beställde från Haléns var skitkonstiga minst sagt. Får hoppas dom passar. Ett par mörkblåa Levi´s på rea. Oj vad längesen jag hade ett par såna. Det var på den goda unga tiden i mitt liv. Allt jag köpte var på REA faktiskt. Lite snål gällande kläder dumt nog- borde unna mig mer kläder och mindre godsaker kanske!?
 
Adios för ikväll. Nu borde jag sova, men ska kolla på ett True blood istället. Sova kan man göra när man dör- verkligen passande för mig- not.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra val. Vi har massa med skal till S4 mini minsann. du kan kolla bland iphone 4 ex, i princip alla de skalen går att beställa in till din. Men S4 mini-fliken är ju bättre för där ser du de som finns NU. Du får välja ett=)
skalfynd.se

Kram

2013-11-16 @ 16:08:31
Postat av: Leopardhonan her self

Tack! Vad gullig du är! Ska genast titta in! Kram!

2013-11-16 @ 16:19:55
Postat av: Linda

Såklart. Tror på att om man ger ett skal får man mer bra feedback. Sms:a vilket du vill ha=)

2013-11-18 @ 17:26:23
URL: http://skalfynd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0