Det gör mer än man tror!

Promenad igår 6km. Bra gjort då jag faktiskt hade ont i skallen men tvingade mig iväg. Duschade efter det och benen höll på vika sig ärligt talat. Skakade i dom och idag har jag träningsvärk!? Gick lite fortare än vanligt, tycker dock inte det borde ge mig träningsvärk. Well well, efter duschen och en shake så fick jag nåt energifnatt och ställde mig och lagade kycklingwok med bulgur blandat med vermicelli i väntan på att M skulle komma hem från Tyresö. Maten blev mums och blev otroligt nog sugen på rödvin så vi delade en flaska. Satt vid middagsbordet och pratade och lyssnade på musik. Spelade kort gjorde vi också. Bästa kvällen vi haft på länge. Bara att stänga av tv;n och datorn för en gångs skull, sitta mittemot varandra och faktiskt se varandra i ögonen när man äter, kan göra mycket mer än man tror! Istället för att sitta i tvsoffan och äta bredvid varandra så får man en helt annan kontakt. Blir inte så mycket sitta vid köksbordet här, men det ska vi helt klart göra oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0