budget!

Fan vad smart jag är! Att jag inte kommit på det här förut!? Köpte skulpteringsgelé och aktivator, som man använder när man gör hemmagjorda billiga lösnaglar, för bara 129:- spänn och målade på naglarna. Tänkte att det borde funka som en budgetförstärkning ist för att gå på salong och göra det för 385:-. Resultatet efter tre lager blev ju rätt bra måste jag säga. Antagligen inte som en förstärkning på salong, men en budgetvariant som säkert funkar bra nog som grund och gör en tjock yta på naglarna. Aldrig gjort det på salong, men när jag gjort lösnaglar där så filar dom ju praktiskt taget sönder ens egna naglar. Det här blir lite skonsammare- tror jag iaf. Naglarna kanske inte mår toppen av alla kemikalier, men skitsamma. Huvudsaken det ser bra ut. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0