Mindre kåt..

,,idag asså! För jag fick mail om att den sköna gröna jackan var slut såklart hos dom jag beställt den hos. SUCK! Verkar va omöjligt att få tag på min storlek, bara ministorlekar kvar. Ska kolla runt lite på nätet och kolla om jag kan beställa hem någon annan och prova. Finns ju en del andra gröna skinnpajjer så..

Annars haft en bra dag. Varit med Cindy och strosat runt söder och inne i gallerian i Hornstull- som för övrigt sög rätt bra! Fanns inte mycket att titta på direkt. Ingen "food Court" fanns det heller som dom har i t.ex Kista, Skärholmen och Farsta. Åkte till city och gick på Burger King i brist på annat. Blev äckligt mätt av en Angry Chickenburgare och några strips. Burgaren var god, men fick rejält uppblåst mage efteråt. Bluuuuuubb liksom!

Trevlig dag med bästa Cindy och nu blir det lite kanal5 play tror jag. Titta på Morgan och Ola-Conny som jag missade igår. Dom är så jäkla härliga. :) Efter det blir det American Horror Story som jag blivit helt insnöad i. Riktigt nice serie. Särskilt säsong 2.

tjing tjong hård polisbatong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0