May. 01, 2013

Vips så var Ola hemma ifrån Spanien. Vips så drack vi vin här hemma och vips så hamnade vi på Kvarnen. Medtvingad ut i folkhavet och icke duschad på två dagar. Gratis öl & drink & pengar till taxi hem. Fin vän jag har alltså!
:........................:

Detta skrev jag i natt vid 3:30 eller så. Nu skriver jag såhär; uuuuääääääklkkk! Åt två hårdmackor på hela dagen igår, sen rosé, rött, en öl och en drink på det.. Blev inte mer än salongsberusad men fy fitta vad illa jag mår nu. Spyr fast jag inte har något i magen att spy upp.

Meeen- det var det värt då jag saknat min vän så mycket och det var så kul att ses igen efter flera månader.

Hej hopp! Ska försöka sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0