Systerdotterclementin!

När jag kände mig som mest misslyckad och svag idag och just loggat in på facebook på mobilen, fick jag en fin överraskning. Två timmar tidigare hade min fina systerdotter skrivit ett mail som gjorde mig mycket gladare och starkare igen! Trots att jag är hängig och trots att jag är som jag är, den jag är, finns det dom därute som saknar mig och mina tokerier. ;-) Hade inte skrivit något om att jag var sjuk på varken FB eller min blogg. Ödet!? I vilket fall så kom mailet i rätt tid, och Wilmis fick mig att lé igen! :) 
 
Tack! Du är så fin min lilla systerdotterclementin!
 
Såhär skrev hon:
 
"Hej moster, jag fick tråkigt och gjorde en bild på dig till dig. Hoppas du har det bra, för det har jag. Saknar dig hur mycket som helst, du är bästa mostern i hela världen. Hoppas vi ses snart. Puss<3"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilmis

Vilken tur att du blev glad, det gjorde mig också glad!Du är värd att få veta att du är hur rolig och udda som helst, men ändå bäst.

Btw, svarar här på din kommentar på min blogg.
Jag håller på att spara till en iphone, så önskar mig mest pengar av alla, tråkmåns jag är. Men annars är de väl de gamla vanliga, perfymer, presontkort, navelpieringar, som hänger långt. Och såna där grejer. Önskar mig också värmeskydd till håret, och en plattång. Blir glad av vad som helst.
Puss!

2013-03-05 @ 10:31:30
URL: http://www.wiilmiisss.blogg.se
Postat av: Saris Leopardis Her Self

Tack gumman! Detsamma!

2013-03-10 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0