KuKeN!

Kukens jävla ballOrvar!

Det blir ingen operation imorgon heller. Kul! Not! Idag vaknade jag med hosta och feber. Gått runt och frusit samtidigt som det känns som om jag kokar om kinderna. Ont i skallen. Mailade Novius nu- kändes så dumt att ringa och avboka min tid för FJÄRDE gången, även om alla försäkrar mig om att det såklart inte är mitt fel och att det är många som är sjuka nu. Känns fortfarande lite dumt. Jag brukar vara sjuk länge när jag väl blir sjuk tyvärr, och nu är det inne på fjärde veckan med halsont, uppsvullna halsmandlar, kliande ögon, huvudvärk och feber till och från. Blir så himla less! Hade sett fram emot det så mycket och håller på bli fullständigt galen på dessa glasögon. Sneda och vinda, limmade och lortiga hela tiden.

Skrev i mailet att jag återkommer för att boka ny tid. Ingen mening att sitta och boka upp tider var och varannan vecka och sen behöva boka om.

Well well. Snart börjar jag tro det är ödet att jag inte ska göra det här.. Ska dock försöka hålla andan uppe och tänka på att jag fortfarande har något att se fram emot. :) och det är alltid bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0