Det är så sjukt!

Var Så trött så att jag spydde innan jag la mig. :/ Har känt mig spyfärdig och väldigt trött hela dagen, men hållt igen då jag såklart inte vill spy, och tänkt att det blir nog bättre efter jag ätit och druckit som jag ska. Efter lite vila och så. Men nej, till slut så sa kroppen ifrån och det resulterade i en härlig spyhög av ost och jalapenos, korvstroganoff, en hårdmacka, två bullar, en bit vallmobröd, kaffe och thé. Mums va!? Och där försvann dagens närings(fattiga)rika innehåll. Och i och med att jag var så trött fick jag för mig att en halv sömnis borde räcka, särskilt på rätt tom mage- men iiinte då! Dumt, för nu har jag legat i 1 1/2 h och väntat på John B. Förmodar att han knappast dyker upp än heller på ett tag. Ligger här toktrött och hungrig nu, med huvudvärk o illamående fortfarande. Måste helt enkelt kliva upp och tvinga mig själv att äta något nu, vilket är jobbigt när jag är spyfärdig. Är inte så sugen på att äta, men vet att jag blir ännu mer illamående av att inte ha ngn mat i mig, och när jag inte har ngn mat i mig så får jag huvudvärk, och när jag får huvudvärk och somnar med den, så vaknar jag med dubbel huvudvärk, vilket åter igen gör mig spyfärdig. Så vad kom vi fram till utav detta!? Jo att jag måste få i mig ngt nu och sen ta den andra halvan av sömnisen. J.B kommer knappast att hälsa på förrän jag knaprar i mig resten av tabletten..

Typ nåt sånt. Det e helt sjukt hur jag fungerar. Tyvärr.

Över & Ut. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0