Nöjdast!

Handlade som sagt en hel del fynd igår i City. Bl.a två koftor på Indiska för 260 kr som skulle kostat 900kr!! ordinarie pris. En av dom koftorna hade jag kollat på en månad innan, så det var kanon! Köpte en fin shabby chic väggklocka för 99kr på In och Finn. En tröja och två linnen på Cubus, en ny liten börs att ha alla kort o pengar i, och en skitcool nagelborste från Lagerhaus.

Puh! Sen mat på Burger King som det tog säkert 30 minuter att tugga i sig i minibitar då jag fått bedövning fyra gånger.. Var lite "smått" svullen.. Sen några öl på Harry som sagt.

Bra dag!

Här är grejorna jag shoppade- såå nöjd med allting!! Brukar aldrig hitta kläder, kanske för att jag inte orkat heller iofs, men hittade massa fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0