Gay Bar

Var ute på shoppingtur med Cindy igår. Hittade en väldans massa fynd och var på grymt bra humör trots att jag har en kämpig tid just nu med många viktiga funderingar och beslut om min framtid. Det är bara jag och endast jag som kan förändra, och jag ska börja sätta upp mål och försöka följa dom för min egen skull i min egen takt.
 
Vi avslutade dagen med 4 öl och rockkaraoke på Harry B James. Kanon! Faktiskt längesen jag hade sån trevlig dag. :) Filmade några grabbar som sjöng uselt men rockade rejält och bjöd på sig själva. Dom sjöng nån sång som hette Gay Bar. Ha ha, var bara så ful låt, och ena killen hade skinnjacka med axelvaddar och resår i midjan.. =) Det är katastrof alltså. ;-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0