Fuck u life- fuck u very fucking much!

Fuck u life! Fuck u very fucking much!

USCH säger jag bara. Kan livet bli tuffare? Kan jag få fler utmaningar nu? Knappast, såvida jag inte skull hamna på gatan utan mat och tak över huvudet, som jag alltid säger så jävla vuxenklokt.. Men om man ser mitt liv, just nu. Som det är.

Ska försöka tänka positivt och inte ta ut något extra negativt i förskott- för jag svär- än hur positivt jag tänker just nu, så är det som hänt icke positivt. Men då var det ett heltidsjobb igen då med allt som måste fixas framöver. Energi jag verkligen inte har. Vart ska jag få kraft ifrån?

Meditation kanske. Frisk luft. Ge mig styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0