Bara att fightas på!

Idag har jag varit duktig och röjt undan och städat lite i över en timme. Sen fick jag besök av "Petra-Petra" vilket var väldigt trevligt då vi inte ses så ofta. Fick dessutom en gullig liten present från Thailand. En handgjord tvål i form av en ros. Alltid roligt med överraskningar och nån som tänkt på en! =) Tänk att så lite kan förgylla en dag!
 
Nu är jag kokhet i pannan och hoppas innerligt att jag inte ska bli sjuk igen på något sätt. Ska göra den efterlängtade ögonlaseroperationen på torsdag och bli fri dom förbannade glasögonen. Fick ju avboka i Januari pga infektionen i tanden. Hoppas hoppas jag klarar mig. Ont i halsen. Får göra som vanligt och köpa Friggs Echinacea-Brus! Funkar jättebra i början på en förkylning och brukar hindra det från att bryta ut.
 
Nyss lagt upp lite auktioner på Tradera också på nya oanvända produkter från Björk & Berries om någon är intresserad. Leopardhonan är mitt namn där också- otippat va!?
 
Ska kolla på ett avsnitt av Masterchef US nu och gotta mig, sen blir det sovdags inför en ny dag på Iris, där det för övrigt börjat en massa nya människor. Jättebra och viktigt för mig att komma igång med det sociala nu. Eventuellt har Petra något tips på gruppbostäder som söker timmisar, och jag har redan bestämt att jag ska jobba i sommar, så de så! Bara att fightas på och jobba upp orken igen.
 
KRAM på er därute och natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0