Det borde gå vägen!?

Åh däääääääär var alla julklappsinköp avklarade på nätet. Sitter med värsta checklistan framför mig och bockar av, många klappar blir det. Är så himla överdrivet noggrann också med vad jag köper så det har tagit åtskilliga timmar igår och idag att bestämma mig och luska.. PUH! Helt slut känner jag mig. Har två saker jag ska köpa i butik, men det går snabbt. Så skönt att göra allt via internet och slippa ruschen, för den pallar jag inte med!
 
Köpte detta giftset till mamma- bara att hoppas hon gillar det. Har ingen aning själv om hur den luktar förutom det jag läst mig till och det verkar vara något i min smak, och i hennes, då vi har ganska lika parfymsmak. Så jäkla fin förpackning också och hon gillar flera Nina Ricciparfymer sen innan så det borde gå vägen.
 
 
Nej nu ska jag kolla en film, tror jag.
 
Adios Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0