Greklands stränder och chokladcroissanter.

Dagens träning avklarad kan man nog säga. Älskar Grekland och grekisk dansmusik, så jag drog igång en mix från You Tube och började dansa. Dansa är ju perfekt träning! Men då vill jag nog vara ensam hemma om det ska bli en plan. ;-) Först åtta minuter, sen ställde jag mig framför spegeln och började öva och dansa magdans i, jag vette fan, hur länge, men har säkert stått i en halvtimme. Svetten rann och nu har jag hunnit duscha å fått ont i huvet. Anledningen är nog att jag inte käkat innan. Nu har jag dock klämt i mig en choklad o bananshake från Naturdiet, en bit chokladrulltårta och ett glas multivitamin. Vad sa jag!? Jo jag "tränar och äter rätt" redan. :) Perfekt! ;-))

Tjo! Måste tyvärr vila huvet nu och stänga av den underbara musiken. Drömmer mig bort till Grekland med härliga människor, fina stränder och chokladcroissanter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0