Mot nya mål (ölglas)!!

Kände mig så deppig idag och känner det fortfarande! Sista gången på Iris med mina kära kursvänner. Kände mig gråtfärdig och det var faktiskt sorgligt. Men vi har bytt nummer med varandra och skall försöka ses och ha lite pepptalk och så förhoppningsvis inte bara prata "problem". Så det känns roligt. Behöver lite nytt umgänge och nån som vet hur det är och förstår.

Bara "börjat" och så ska man sluta direkt. Trist som fan, men men..

Mot nya mål nu, och mot balkongen och mina nya ölglas för några kalla i sommarvärmen! Till det blir det min broccoli/blomkål och kasslergratäng med ädeeeeeeeeelost! Ska inte bli helt fel.

Jag lagar mina maträtter i perioder som ni märker, just nu lagar jag den här gratängen ofta, because I like It and It´s very gott! Igår käkade jag stekt falukorv och vitkål.. men nu är Darling här så då kan jag passa på att anstränga mig och laga riktig mat och han älskar min mat så det är så mycket roligare då. Älskar att bjuda på mat! =) Annars skulle jag lätt kunna leva på naturdiet-shaker-mål och korv med bröd eller nåt annat simpelt. Särskilt nu när det är sommar, får inte samma lust att äta då, mest dricka! :-p

Well well... kanske ska börja laga mat nu då. Men e sjuuuuuuukt trött och skulle behöva vila en timme först. Efter kursen åkte jag till Farsta och besökte ÖoB för att köpa lite smågrejjor, sen köpte jag nya blommor till balkongen där på torget.

Nu ska det bli mysigt att sitta där och käka och ta några öl när det ser somrigt och hemtrevligt ut igen!

Tjing!








Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag förstår hur du menar, det kändes och känns, fortfarande jättesorgligt. Vemodigt.



Men nu har vi varandras nummer och precis som du skriver, tror det är värt mycket att veta att det verkligen finns de som är i samma sits och som bara är ett sms bort.

MEN, och detta är viktigt, jag hoppas oxå att vi kommer prata om annat då vi ses.



Vi får styra upp ngt snart. Kanske en öleftermiddag?=)



KRAM

2012-05-24 @ 07:10:49
Postat av: Jeanette

hej på er :)

jag titta in och läser och känner som er...det är trist att det tog slut så snart , MEN det finns en mening med allt :) och det är nog attvi fick möjlighetetn att lära känna varandra. Och det är viktigt för mig. Jag har inte så många i min omgivining som verkligen förstår hur jag har har det. Speciellt med min ork och mitt humör. jag vill ha fortsatt kontakt med er båda.

Många varma kramar. Jeanette

2012-05-24 @ 13:50:23
Postat av: Saris Leopardis her self

absolut Linda, det jag också tycker, vi ska inte ses och dra ner varandra utan försöka peppa och se framåt och prata om roliga saker såklart!



och absolut Jeanette, det är så tror jag också. Allt har en mening.



Vi ses framöver kära ni!



kram på er

2012-05-24 @ 16:33:23
Postat av: Saris Leopardis her self

och JA, öl sitter aldrig fel en fin somrig solig eftermiddag! Då lär det ju tveklöst bli ett skratt eller två.. ;-)

2012-05-24 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0