Här sitter jag och min lilla naturdiet och...

imag0186 (MMS)

Här sitter jag och min lilla naturdiet och tar lunchpaus i parken efter en prommis hem från Iris. Var ensam där idag också vilket var trist eftersom jag missar så mkt. Petra håller ju inte en föreläsning bara för mig tyvärr, så vi satt bara och surrade en timme om lite allt möjligt. Imorgon kommer jag messa henne först för att höra om nån kommer och kommer ingen så går inte jag heller dit. Ska till läkaren kl 11, sen Iris och sen träffa Cindy tror jag. Nej nu går jag hem och sätter mig på ballen istället så jag slipper alla äckliga människor.. Inte min bästa dag idag, känt mig deppig igen sista veckan och jätteont i halsen i morse... Bye!


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj idag oxå. Tråkigt:(

Förstår det känns trist. Jag har känt lika då vi

Vart bara 2 där...

Nästa vecka så!

2012-05-02 @ 19:29:26
Postat av: Linda

Fan vad duktig du är som tar dig dit trots att

Du mår dåligt!

2012-05-02 @ 19:30:43
Postat av: saris

Tack. Försöker för att komma igång med nånting. Trött på att sitta i soffan;)

2012-05-02 @ 22:54:03
Postat av: saris

Tack. Försöker för att komma igång med nånting. Trött på att sitta i soffan;)

2012-05-04 @ 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0