Som en gammal dammtuss i mörkret..


Min tvätthög är högre än Burj Kalifa, och min energi är lägre än Glocal Net...

MÅSTE tvätta nu, har nog inte råd att köpa så mkt nya kläder att det ersätter min nuvarande lortiga klädhög- så det är väl bara att börja.. ;-) Men det känns som att det finns roligare saker att göra en solig fin fredag även om jag inte har några planer just nu och förmodligen sitter kvar här inne som en gammal dammtuss i mörkret..

Garderoben ser ut som helvete också, vart ska jag börja? I byrån ligger kläder huller om buller, orkar inte bry mig. Varje gång jag viker och gör det fint håller det väl nån vecka, sen bara gräver jag fram det jag ska ha igen.. Måste börja organisera lite bättre.

Diskat har jag i allafall gjort idag och slängt ut massa skit i återvinningen och det värsta är att jag blev trött av bara det. Helt sjukt! Inte varit ute i solen ens på två fina dagar nu, vill- men vet liksom inte vad jag ska hitta på. Ingen att hitta på något med heller som vanligt. Vissa jobbar, vissa har andra planer. suck!

Life is boring and I know it.

Vill lägga mig och vila nu. Såå trött. Men ska sortera lite tvätt och köra igång en maskin, sen kanske jag kan vila lite. Blir galen av att se all skit och all röra men samtidigt har jag knappt nån ork att göra något åt det.

What to do? What to do?

Dricka lite ginseng kanske!? Det kanske får igång mig, eller några hundra koppar kaffe? Nej då blir jag bara stissig och skakis och mår illa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0