Att shoppa på en lördag?

Idag hade jag planer på att gå ut i solen och hitta på något. Ingen kunde hänga med på nåt så då tänkte jag tanken att Ikea vore väl kul, det var säkert ett år sen jag var där sist och skulle behöva inhandla lite prylar där.. En timme senare insåg jag att det är lördag, och att gå på Ikea på en lördag är inte en bra idé...

Hade även tankar på en promenad in till stan och samtidigt gå på ÖoB där jag också ska handla lite grejjor.
Sen insåg jag, att Stockholm City en lördag, inte heller var en bra idé..

Shopping under helgen överhuvudtaget, är aldrig en bra idé. Inget för mig. Blir galen av stora folksamlingar, köer och hysteri, skrikande barn och snoriga snorungar.

Så dagen idag blev en dusch, en halv 7,3:a på balkongen sen en promenad till Ica fram å återVilken extremt produktiv och spännande dag måste jag säga- som vanligt.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0