VåldsDiska!!

Blev bara en promenad fram och åter till macken igår med min cykel Åke. Kom dit med ett halvfyllt däck och ett urluftat- gick därifrån med ett pumpat däck och det som det var luft i på vägen dit blev tomt.. JÄVLA skitprylar!! När jag skulle pumpa ena däcket så kröp ventilen in när den där jäkla slangen "sög" in luft också och inte bara sprutade luft, så när ventilen åkt in så fick inte munstycket grepp igen att hålla fast i ventilen och pumpa in luft.. Den blev bara tommare och tommare och luften sipprade bara ut.. Det andra däcket gick att pumpa efter många om och men och efter att många MÄN försökt hjälpa en så "hjälplös tjej" som mig. Var så förbannad och så irriterad, kände mig så dum i huvet som fick fråga folk hur den funkar när jag pumpat cykeln där i 7 år nu..
Kändes som jag var en blåst tjej som inte ens vet hur man pumpar två däck liksom- OCH bara känslan av att alla tittade på mig på hela jävla macken gjorde min panikslagen inuti, jag vill INTE synas............. GAH!!!!!!!


Ville bara sparka sönder cykeln och sjunka under jorden. Fick ge upp efter en halvtimme och gå hem med cykeln igen. Så där rök mitt glada humör! Och ingen cykel kan jag cykla. Grrr!!!!!!!!!


Idag tänkte jag åka iväg och handla litegrann, men med min tur så har det börjat spöregna nu. Mobilen verkar jag bli blåst på, säljaren har preciiiiiiis fått TRE negativa omdömen där det står att dom väntat en månad och att han slutat svara på mail.

Tror ni jag är GLAD nu eller?

Fy fan också!!! Ska vänta tills ikväll, får jag inget mailsvar då så har jag förberett ett sms till personen- om nu det numret funkar vill säga. Kommer den inte, eller om han inte kan uppvisa ett kollinummer som säger att han skickat den så kommer jag både anmäla honom till Tradera plus en polisanmälan. Men det lär ju inte hjälpa mig, isf har jag blivit blåst på 3500kr. Åh så roligt, det är ju en småsumma verkligen.

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH vad arg jag är!!!!! Skulle betalat hälften och sen bett om kollinr och sen betalat resten.. Men får hoppas jag har fel och att han kommer eller har skickat den..

************

Nej- nu ska jag gå och våldsdiska och spela hög jävla musik, städa eller nåt, slänga en massa skit så jag får ur mig lite aggressioner!

s u c k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0