Fånga våren!

Svante Olov Varför Anal= S O V A?

Vill inte sova när man bör sova! Kan inte sova när man bör sova.

Det är fel på mig- men jag funkar såhär. Tyvärr.

M och Katterna slumrar så sött och har gjort flera timmar.. Själv kollade jag på en skräckis i sängen och sen klev jag upp och käkade några kex med castello blå. Mums fillibabbsingen! Så jäkla komiskt- jag och M är verkligen varandras tankeläsare- jämt!! Tänkte att ja skulle köpa något gott till ikväll, men inte chips eller snacks, så jag köpte lite ädelost och kex och godis.. När M kommer en halvtimme senare efter jag varit på affären har han också precis köpt en Castello blå och kex.. haha... OCH godis.. Han vet vad jag gillar. =) Hade med sig lamm också som vi flådde och käkade upp- det var gött!

Vi är bra söta vi!

Funderar på att gå och lägga mig bredvid Darling, men det tar emot, att lägga mig för att sova alltså- inte att lägga mig bredvid honom. Jag sov idag till 11-tiden, sen la jag mig igen vid 15 när solen stod som högst på himmelen fast jag borde gått ut. Sorgligt men hade ont i skallen och kände mig risig. Nu är jag vaken när det är mörkt och gosigt- som vanligt. Måste försöka gå ut och fånga våren och solen istället för att lägga mig och sova. Jag måste!! Men.. suck.. svårt. Var så förbannat skönt när jag träffade den där beteendevetaren igår på Iris, som f ö r s t å r hur det är att ständigt vara trött och ha noll energi utan att man ska behöva förklara sig ett dyft. Utan att framstå som en konstig människa, utan bara som en vanlig individ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0