Idag har jag haft främmande av en vän jag ...

imag0384 (MMS)

Idag har jag haft främmande av en vän jag inte träffat på kanske fyra år och hennes fyramånaders bäbis Tilde. Blev väl en ca fem timmar lång dejt så nu är jag ruggigt trött. Men det var roligt att ses igen, fick träffa hennes man också en sväng när han kom och hämtade dom. Nu ska jag lägga mig i soffan och ta igen mig. Imorgon blir det också dejt med en gammal vän som jag inte heller träffat på säkert sex år eller nåt, och Linda som jag lärde känna på Iris- om jag orkar vill säga, hoppas det.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det hoppas jag med. Tar med mig skalen i vilket fall, om du känner att du orkar hämta dem men inte orkar umgås så att säga. Kram

2012-06-13 @ 09:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0