Brr. Alltså jag har hjärtklappning nu, sju...

imag0402 (MMS)

Brr. Alltså jag har hjärtklappning nu, sjukt men sant! Köpt en tandläkarundersökning med polering m.m. äntligen.. ryser av tanken att jag måste dit. Vet att jag har en del att laga som är viktigt att få gjort snarast, hoppas inte jag har massa nya hål men det tror jag tyvärr. :( Usch. Markus eller cindy eller nån får allvarligt följa med mig dit!! Usch- avskyyyyr verkligen att gå till tandläkaren och laga och borra. Det krävdes tre sprutor sist för kanske fem år sen, och då kände jag ändå smärta och ilningar. Är ju rätt smärttålig annars men när det gäller det här är jag överkänslig, och det handlar såklart om att jag inte tycker om det, alltså att det blir ännu jobbigare fysiskt när jag spänner mig psykiskt.. Men det är bara att bita ihop, beställa tid och gå dit med några hundra lugnande i kroppen.. ;) meen- brr vad jobbigt det känns. Puh!


Kommentarer
Postat av: syrran

Det är kanske för att du "biter ihop" som det blir jobbigt!! Hos tandläkaren måste man GAPA STORT! =))

2012-06-27 @ 17:54:11
Postat av: Anonym

ha haha!! Muppsyrran där! =)

2012-06-28 @ 00:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0