Babycall (-me ever again...)

Alltså förlåt Noomi, jag gav dig en tredje chans nu med filmen Babycall- men du suger ärligt talat..! Du är ungefär lika bra som Alexander Skarsgård.....

Mvh/Sara P


(och ändå ska jag prompt betala och gå och se filmen Prometheus på bio snart- men inte pg.a dig, det är ett som är säkert..)

Nej, alltså jag klarar inte av vissa svenska skådisar med "Beck-fejkade-jag-rör-munnen-preciiis-som-jag-behöver-Sensodyne-gester.!!".

Brrrrrrrrrrr!!!

Jättesöt med vackra drag är du, men det gör inte en skådespelerska- tyvärr. Inte i min smak iaf. Konstlat, dåligt och ville bara stänga av filmen efter en halvtimme. Totalt ointressant!

Sorry Lorry gumman!

Tummen ner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0