Tandis Here I come!

inte orkat blogga som ni märker, på några dagar..

Har sån tandvärk och imorgon ska jag till tandläkaren för första gången på 5 år tror jag. Innan dess hade jag inte varit hos tandis sen jag var 20. Dumt- men jag hatar att gå dit, fyyyyyy. Det var nervöst att bara ringa och be om en tid. Tänker på dom stora stygga borrarna och folk som ska gräva och bända i min mun. uuuuuuuusch!!

Kommer säkert få ta tre bedövningssprutor som sist och då kände jag ändå nerven i roten.. Helst av allt skulle jag vilja bli sövd men det krävs nåt speciellt tillstånd tror jag, eller nån ansökan, för då måste en narkosläkare vara med.

Aja. 16:00 imorgon ligger jag för döden- så om ni aldrig mer hör något så vet ni vad som hänt. (Antingen har jag dött av nervositet/ångest och en hjärtattack eller så sitter jag i fängelse efter att ha dödat tandläkaren.)

tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0