Energinivå noll komma noll..

Jag är borta som ni märker.

Varit mycket nu- för att vara mig då. Träffat kompisar, varit på Iris, hos tandläkare, Farsta Centrum, nyss sovit i Tyresö och varit där 1½ dygn och varit så trött och förvirrad att jag missade tandläkartiden i fredags helt och hållet. Riktigt irriterande, brukar inte missa viktiga möten, men det bevisar hur trött jag är just nu.

Tooooo much för mig to handle!
DuMt av mig! Har ju fått order av arbetsterapeuten att lägga upp veckoplanering med rutiner, balans och att inte göra för mycket dom gånger jag gör något, för att jag ska få igång orken och energin igen, så jag får skylla mig själv, men det är svårt, skitsvårt att försöka förändra ett liv jag haft i 3 år nu, men jag vill- vill såå himla mycket få ordning på mitt mående, bli piggare och orka jobba och göra saker igen, bli mer social och sluta isolera mig så mycket..

Energinivå noll komma koll..

Trött, tröttare tröttast...

Vi hörs när jag piggnat till nångång.

Nu sova igen. Goder eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0